ﻣﺠﮭﮯ ﻓﺮﻧﭻ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﺗﯽ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺧﺒﺎﺭ ﮐﯽ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﮐﮯ ﺍﻭﭘﺮ
ﭼﮭﭙﮯ ﺍﻋﺪﺍﺩ ﻭ ﺷﻤﺎﺭ ﺳﻤﺠﮭﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻓﺮﻧﭻ ﺟﺎﻧﻨﺎ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ ‘ ﯾﮧ
7 ﻣﺌﯽ 2012ﺀ ﮐﺎ ﺩﻥ ﺗﮭﺎ ‘ ﻓﺮﺍﻧﺲ ﻣﯿﮟ ﺻﺪﺍﺭﺗﯽ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﻣﮑﻤﻞ ﮨﻮﺋﮯ ‘
ﺍﺧﺒﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﭘﻮﻟﻨﮓ ﮐﯽ ﺗﺼﻮﯾﺮﯾﮟ ﭼﮭﭙﯽ ﺗﮭﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺳﺎﺗﮫ ﻟﮑﮭﺎ ﺗﮭﺎ %17 ۔
ﻣﯿﮟ ﺳﻤﺠﮫ ﮔﯿﺎ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﻣﯿﮟ 17 ﻓﯿﺼﺪ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﻭﻭﭦ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺎ ‘ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ
ﯾﮧ ﺍﻧﺪﺍﺯﮦ ﮐﯿﺴﮯ ﻟﮕﺎﯾﺎ؟ ﺍﺱ ﺍﻧﺪﺍﺯﮮ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺑﺮﺍﺩﺭﻡ ﻋﻘﯿﻞ ﻧﻘﻮﯼ ﮨﯿﮟ ‘
ﻋﻘﯿﻞ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﺳﻼﻡ ﺁﺑﺎﺩ ﮐﮯ ﻓﺮﺍﻧﺴﯿﺴﯽ ﺳﻔﺎﺭﺕ ﺧﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﺗﮯ
ﮨﯿﮟ۔۔
ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﭘﭽﮭﻠﮯ ﺳﮯ ﭘﭽﮭﻠﮯ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﮐﮯ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻓﺮﺍﻧﺲ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ
ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﺳﻔﺎﺭﺕ ﮐﺎﺭ ﺍﺳﻼﻡ ﺁﺑﺎﺩ ﻣﯿﮟ ﺗﻌﯿﻨﺎﺕ ﮨﻮﺍ ‘ ﯾﮧ ﺍﯾﻤﺒﯿﺴﯽ ﮐﮯ ﭘﺒﻠﮏ
ﺍﻓﯿﺌﺮﺯ ﮈﯾﭙﺎﺭﭨﻤﻨﭧ ﻣﯿﮟ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﺗﺎ ﺗﮭﺎ ‘ ﯾﮧ ﮐﺴﯽ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﺻﺤﺎﻓﯽ ﺳﮯ
ﻣﻠﻨﺎ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﺗﮭﺎ ‘ ﻋﻘﯿﻞ ﻧﻘﻮﯼ ﻧﮯ ﻣﯿﺮﯼ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﮐﺮﺍ ﺩﯼ ‘ ﮔﻔﺘﮕﻮ
ﮐﮯ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﺳﻔﺎﺭﺕ ﮐﺎﺭ ﻧﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ ’’ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﮨﻮ
ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ‘ ﻣﻠﮏ ﻣﯿﮟ ﭨﺮﻥ ﺁﺅﭦ ﮐﺘﻨﺎ ﮨﻮﮔﺎ ‘‘ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﺎ ’’ ﭘﯿﻨﺘﯿﺲ ﺳﮯ
ﭼﺎﻟﯿﺲ ﻓﯿﺼﺪ ‘‘ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺳﮯ ﺳﺮ ﮨﻼﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﮐﮩﺎ ’’ ﺍﮔﺮ 60 ﻓﯿﺼﺪ
ﻟﻮﮒ ﻭﻭﭦ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﮟ ﮔﮯ ﺗﻮ ﺁﭖ ﮐﮯ ﻣﻠﮏ ﻣﯿﮟ ﺟﻤﮩﻮﺭﯾﺖ ﮐﯿﺴﮯ ﻣﺴﺘﺤﮑﻢ
ﮨﻮ ﮔﯽ ‘‘ ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﺳﻔﺎﺭﺕ ﮐﺎﺭ ﻧﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﻧﮑﺸﺎﻑ ﮐﯿﺎ ‘ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻣﻠﮏ
ﻣﯿﮟ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﺧﺒﺎﺭﺍﺕ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺳﺮﺧﯿﺎﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﻟﮕﺘﯿﮟ ﻓﺮﺍﻧﺲ ﮐﮯ
ﮐﺘﻨﮯ ﻭﻭﭨﺮﻭﮞ ﻧﮯ ﻭﻭﭦ ﺩﯾﮯ ﺑﻠﮑﮧ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﺳﺮﺧﯿﺎﮞ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﯿﮟ ‘ ﮨﻤﺎﺭﮮ
ﮐﺘﻨﮯ ﻭﻭﭨﺮﻭﮞ ﻧﮯ ﻭﻭﭦ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﮯ ﺍﻭﺭ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﮨﺮ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ
ﻭﻭﭦ ﻧﮧ ﺩﯾﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺷﮩﺮﯾﻮﮞ ﮐﺎ ﺗﺠﺰﯾﮧ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﮨﻢ ﭘﺎﻟﯿﺴﯽ ﺑﻨﺎﺗﮯ
ﮨﯿﮟ ‘ ﮨﻢ ﺍﮔﻠﮯ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﻭﻭﭨﺮﻭﮞ ﮐﻮﻭﻭﭦ ﮐﺎﺳﭧ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﮐﯿﺴﮯ
ﻣﺠﺒﻮﺭ ﮐﺮﯾﮟ؟ ‘‘ ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﺳﻔﺎﺭﺕ ﮐﺎﺭ ﮐﯽ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﻣﯿﺮﮮ ﺫﮨﻦ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﭩﮫ ﮔﺌﯽ
ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﺧﺒﺎﺭ ﺍﭨﮭﺎﺗﮯ ﮨﯽ ﺳﻤﺠﮫ ﮔﯿﺎ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﻣﯿﮟ 17 ﻓﯿﺼﺪ ﻟﻮﮔﻮﮞ
ﻧﮯ ﻭﻭﭦ ﮐﺎﺳﭧ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﮯ ﮨﯿﮟ۔۔
ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﻤﺎﻟﮏ ﻭﻭﭦ ‘ ﻭﻭﭨﺮﻭﮞ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺣﺴﺎﺱ
ﮨﯿﮟ ‘ ﮐﯿﻮﮞ؟ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﯾﮧ ﺟﺎﻧﺘﮯ ﮨﯿﮟ ‘ ﻋﻮﺍﻡ ﺟﺐ ﺗﮏ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﺳﺎﺯﯼ ﮐﮯ ﻋﻤﻞ
ﮐﺎ ﺣﺼﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻨﺘﮯ ﻣﻠﮏ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺗﮏ ﺍﭼﮭﯽ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﺗﯽ ﺍﻭﺭ
ﻣﻠﮏ ﻣﯿﮟ ﺟﺐ ﺗﮏ ﺍﭼﮭﯽ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﻧﮧ ﺁﺋﮯ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺗﮏ ﻋﻮﺍﻡ ﮐﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞ
ﺣﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﮯ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﻤﺎﻟﮏ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻋﻮﺍﻡ ﮐﻮ ﺣﮑﻮﻣﺖ
ﺳﺎﺯﯼ ﮐﮯ ﻋﻤﻞ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﯾﮏ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ‘ ﺳﻮﺍﺋﮯ ﮨﻤﺎﺭﮮ۔ ﮨﻢ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ‘
ﻭﻭﭨﺮ ﺍﻭﺭ ﻭﻭﭦ ﭘﺮ ﺍﺗﻨﯽ ﺗﻮﺟﮧ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺘﮯ؟ ﺍﺱ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﺑﮩﺖ
ﻭﺍﺿﺢ ﮨﮯ ‘ ﮨﻤﺎﺭﺍ ﺁﻣﺮﺍﻧﮧ ﺫﮨﻦ ﺟﺎﻧﺘﺎ ﮨﮯ ‘ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻣﻠﮏ ﻣﯿﮟ ﺟﺐ ﺑﮭﯽ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﯽ
ﺍﺻﻼﺣﺎﺕ ﮨﻮﮞ ﮔﯽ ﺍﺱ ﺩﻥ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﺁﻣﺮﺍﻧﮧ ﺳﻮﭺ ‘ ﺁﻣﺮﺍﻧﮧ ﺟﻤﮩﻮﺭﯾﺖ ﺍﻭﺭ ﺁﻣﺮﺍﻧﮧ
ﻟﯿﮉﺭ ﺷﭗ ﮐﺎ ﺑﺴﺘﺮ ﮔﻮﻝ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ‘ ﻣﻠﮏ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻓﻮﺝ ﺁ ﺳﮑﮯ
ﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ ﺧﺎﻧﺪﺍﻧﯽ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﺟﻤﺎﻋﺘﯿﮟ ’’ﺑﺎﺭﯾﺎﮞ ‘‘ ﻟﮕﺎ ﺳﮑﯿﮟ ﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ
ﺭﯾﺎﺳﺘﯽ ﺍﺩﺍﺭﻭﮞ ﮐﻮ ’’ ﻭﺍﺭﮦ ‘‘ ﮐﮭﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ ﺷﻤﺸﯿﺮ ﺍﺑﻦ ﺷﻤﺸﯿﺮ ﺍﺑﻦ
ﺷﻤﺸﯿﺮ ﻟﯿﮉﺭﻭﮞ ﮐﻮ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﻣﻠﮏ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﺍﺻﻼﺣﺎﺕ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺗﻮﺟﮧ
ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯼ ﮔﺌﯽ۔ ﻣﺠﮭﮯ ﭘﭽﮭﻠﮯ ﻣﺎﮦ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﮨﻮﺍ ‘ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﺩﻧﯿﺎ
ﮐﯽ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮍﯼ ﺟﻤﮩﻮﺭﯾﺖ ﮨﮯ۔۔
ﺑﮭﺎﺭﺕ ﮐﮯ 81 ﮐﺮﻭﮌ ﭼﺎﻟﯿﺲ ﻻﮐﮫ ﻭﻭﭨﺮ ﮨﺮ ﭘﺎﻧﭻ ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ ﺍﭘﻨﺎ ﺣﻖ ﺭﺍﺋﮯﺩﮨﯽ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ‘ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﮐﺎ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﺳﺴﭩﻢ ﺧﺎﺻﺎ ﻣﺘﺎﺛﺮ ﮐﻦ ﮨﮯ ‘ﮨﻢ ﺍﮔﺮ ﻣﻠﮏ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﻧﭻ ‘ ﺑﺮﭨﺶ ‘ ﺍﻣﺮﯾﮑﻦ ﯾﺎ ﺁﺳﭩﺮﯾﻠﯿﻦ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﺳﺴﭩﻢ ﻧﺎﻓﺬﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺳﮑﺘﮯ ﺗﻮ ﻧﮧ ﮐﺮﯾﮟ ﻣﮕﺮ ﮨﻢ ﺍﭘﻨﮯ ﮨﻤﺴﺎﺋﮯ ﺳﮯ ﺑﮯ ﺷﻤﺎﺭ ﭼﯿﺰﯾﮟﺳﯿﮑﮫ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ‘ ﺍﻧﮉﯾﺎ ﮐﺎ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﮐﻤﯿﺸﻦ ﺧﻮﺩﻣﺨﺘﺎﺭ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺑﮭﯽ۔ ﯾﮧ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﮐﮯ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮨﺮ ﻗﺴﻢ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺟﺎﺭﯼ ﮐﺮﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯﺍﻭﺭ ﺳﺮﮐﺎﺭﯼ ﻣﺸﯿﻨﺮﯼ ﺍﺱ ﺣﮑﻢ ﭘﺮ ﻋﻤﻠﺪﺭﺁﻣﺪ ﮐﯽ ﭘﺎﺑﻨﺪ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ‘ ﺑﮭﺎﺭﺕﻣﯿﮟ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﺳﮯ ﻗﺒﻞ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻨﺘﯽ ‘ ﭘﺮﺍﻧﯽ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﭼﻠﺘﯽﺭﮨﺘﯽ ﮨﮯ ‘ ﺻﺪﺭ ‘ ﻭﺯﯾﺮﺍﻋﻈﻢ ﺍﻭﺭ ﻭﺯﺭﺍﺀ ﺍﻋﻠﯽٰ ﺍﭘﻨﮯ ﻋﮩﺪﻭﮞ ﭘﺮ ﻓﺎﺋﺰ ﺭﮨﺘﮯﮨﯿﮟ ‘ ﯾﮧ ﺧﻮﺩ ﻣﺨﺘﺎﺭ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﮐﻤﯿﺸﻦ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﭘﺮ ﺍﯾﮏ ﻓﯿﺼﺪﺍﺛﺮ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮ ﭘﺎﺗﮯ ‘ ﺍﻧﮉﯾﺎ ﻣﯿﮟ 28 ﺭﯾﺎﺳﺘﯿﮟ ( ﺻﻮﺑﮯ ) ﮨﯿﮟ ‘ ﻭﻓﺎﻗﯽﺍﺳﻤﺒﻠﯽ (ﻟﻮﮎ ﺳﺒﮭﺎ ) ﮐﮯ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺭﯾﺎﺳﺘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺍﻭﻗﺎﺕﻣﯿﮟ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ‘ ﻣﻮﺟﻮﺩﮦ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﮐﺎ ﭘﮩﻼ ﻣﺮﺣﻠﮧ 7 ﺍﭘﺮﯾﻞ ﮐﻮ ﺷﺮﻭﻉ ﮨﻮﺍ ﺗﮭﺎﺍﻭﺭ ﺁﺧﺮﯼ ﻣﺮﺣﻠﮧ ﮐﻞ 12 ﻣﺌﯽ ﮐﻮ ﻣﮑﻤﻞ ﮨﻮﺍ ‘ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﮐﻤﯿﺸﻦ 16 ﻣﺌﯽ ﮐﻮﻧﺘﺎﺋﺞ ﮐﺎ ﺍﻋﻼﻥ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ۔۔
81 ﮐﺮﻭﮌ ﭼﺎﻟﯿﺲ ﻻﮐﮫ ﻭﻭﭨﺮﻭﮞ ﮐﮯ ﺍﻧﮕﻮﭨﮭﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮕﻠﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﻧﺸﺎﻥﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﮐﻤﯿﺸﻦ ﮐﮯ ﮈﯾﭩﺎ ﺑﯿﻨﮏ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ ‘ ﻭﻭﭨﺮ ﭘﻮﻟﻨﮓ ﺍﺳﭩﯿﺸﻦ ﭘﺮﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ‘ ﻣﺸﯿﻦ ﭘﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﺭﮐﮭﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻭﻭﭦ ﮐﮭﻞ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ‘ﺍﺳﮑﺮﯾﻦ ﭘﺮ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﯽ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﮭﯽ ﺁ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ‘ ﯾﮧﺍﻧﮕﻠﯽ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﮏ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﯽ ﻧﺸﺎﻥ ﮐﻮ ﭨﭻ ﮐﺮ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻭﻭﭦﮐﺎﺳﭧ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ‘ ﯾﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻣﻠﮏ ﮐﮯ ﮐﺴﯽ ﺣﺼﮯ ﻣﯿﮟ ﺩﻭﺑﺎﺭﮦﻭﻭﭦ ﻧﮩﯿﮟ ﮈﺍﻝ ﺳﮑﺘﺎ ‘ ﻣﺸﯿﻦ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺑﺎﺭ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻭﻭﭦ ﻗﺒﻮﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﯽ ‘ﮐﺴﯽ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﮐﻮ ﻧﺘﺎﺋﺞ ﭘﺮ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﮨﻮ ﺗﻮ ﯾﮧ ﻓﯿﺲ ﺟﻤﻊ ﮐﺮﺍ ﮐﺮﭘﻮﺭﺍ ﮈﯾﭩﺎ ﺩﯾﮑﮫ ﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ ‘ ﻣﻠﮏ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﮏ ﻭﻭﭦ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺁ ﺟﺎﺗﺎﮨﮯ ‘ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﺟﻤﺎﻋﺘﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭ ﺣﻠﻘﮯ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﻨﺮ ﻟﮕﺎ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ‘ ﭘﻮﺳﭩﺮﻟﮕﺎ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ ﭼﺎﮐﻨﮓ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﻣﯿﮟ ﭼﺎﺭ ﺷﮩﺮﻭﮞ ﻣﯿﮟﮔﯿﺎ ‘ ﻣﺠﮭﮯ ﮐﺴﯽ ﺟﮕﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﻮﺭﮈ ‘ ﺟﮭﻨﮉﺍ ‘ ﺑﯿﻨﺮ ﺍﻭﺭ ﭘﻮﺳﭩﺮ ﻧﻈﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﯾﺎ ‘ﭘﺘﮧ ﮐﯿﺎ ‘ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺍ ‘ ﺟﻮ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭ ﯾﮧ ﻏﻠﻄﯽ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﺳﮯ ﻓﺎﺭﻍ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔۔
ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭ ﺣﻠﻘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺟﻠﺴﮯ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﮯ ‘ ﺟﻠﻮﺱ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﻧﮑﺎﻝ
ﺳﮑﺘﮯ ﺍﻭﺭ ﺭﯾﻠﯿﺎﮞ ﺑﮭﯽ ﻣﻨﻌﻘﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﮯ ‘ ﯾﮧ ﺳﮩﻮﻟﺖ ﺻﺮﻑ ﺳﯿﺎﺳﯽ
ﺟﻤﺎﻋﺘﻮﮞ ﮐﮯ ﻗﺎﺋﺪﯾﻦ ﮐﻮ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﮯ ‘ ﯾﮧ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺣﻠﻘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ‘ ﯾﮧ
ﺟﻠﺴﮧ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ‘ ﯾﮧ ﺧﻄﺎﺏ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺣﻠﻘﮯ ﮐﺎ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭ ﺍﺱ
ﺧﻄﺎﺏ ﺍﻭﺭ ﺟﻠﺴﮯ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﯾﮏ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ‘ ﯾﮧ ﺻﺮﻑ ﺍﭘﻨﮯ ﻗﺎﺋﺪ ﮐﯽ
ﻣﻮﺟﻮﺩﮔﯽ ﻣﯿﮟ ﺧﻄﺎﺏ ﮐﺮﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ‘ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﮐﮯ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺗﺸﮩﯿﺮ ﮐﺎ ﺳﺎﺭﺍ
ﮐﺎﻡ ﭨﯿﻠﯽ ﻭﯾﮋﻥ ﭼﯿﻨﻠﺰ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ‘ ﻣﻠﮏ ﮐﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﺭﯾﺎﺳﺘﻮﮞ ﻣﯿﮟ
ﻣﻘﺎﻣﯽ ﭨﯿﻠﯽ ﻭﯾﮋﻥ ﭼﯿﻨﻠﺰ ﮨﯿﮟ ‘ ﭘﺎﺭﭨﯿﺎﮞ ﺍﻥ ﭼﯿﻨﻠﺰ ﭘﺮ ﺍﺷﺘﮩﺎﺭﺍﺕ ﺩﯾﺘﯽ ﮨﯿﮟ ‘
ﻗﻮﻣﯽ ﺳﻄﺢ ﮐﮯ ﭼﯿﻨﻠﺰ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﺍﺷﺘﮩﺎﺭﺍﺕ ﺩﯾﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ‘ ﺍﻥ ﺍﺷﺘﮩﺎﺭﺍﺕ
ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﻗﺪﻏﻦ ﻧﮩﯿﮟ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺗﻤﺎﻡ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﺟﻤﺎﻋﺘﯿﮟ ﺟﯽ ﺑﮭﺮ ﮐﺮ ﺍﺱ
ﺳﮩﻮﻟﺖ ﮐﺎ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ ‘ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭ ﺍﮔﺮ ﭘﺮﯾﺲ ﮐﺎﻧﻔﺮﻧﺲ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﯿﮟ ﺗﻮ
ﯾﮧ ﺻﺮﻑ ﺳﺮﮐﭧ ﮨﺎﺅﺱ ﻣﯿﮟ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ‘ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭ ﺍﭘﻨﺎ ﻣﻨﺸﻮﺭ ﺑﺘﺎﻧﮯ
ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺣﻠﻘﮯ ﮐﮯ ﺻﺮﻑ ﮨﺰﺍﺭ ﻟﻮﮒ ﺍﮐﭩﮭﮯ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ‘ ﺍﮔﺮ ﺗﻌﺪﺍﺩ
ﺯﯾﺎﺩﮦ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﮐﺎﺭﺭﻭﺍﺋﯽ ﺷﺮﻭﻉ ﮨﻮ ﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ۔۔
ﮨﻢ ﺍﮔﺮ ﺑﮭﺎﺭﺗﯽ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﮐﻤﯿﺸﻦ ﮐﺎ ﻣﻄﺎﻟﻌﮧ ﮐﺮﯾﮟ ﺗﻮ ﮨﻤﯿﮟ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺗﯿﻦ
ﺧﻮﺑﯿﺎﮞ ﻧﻈﺮ ﺁﺗﯽ ﮨﯿﮟ ‘ ﺍﯾﮏ ‘ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺭﯾﺎﺳﺘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺍﻭﻗﺎﺕ
ﻣﯿﮟ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ‘ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﮐﻤﯿﺸﻦ ﮐﻮ ﻧﺘﺎﺋﺞ ﺟﻤﻊ ﮐﺮﻧﮯ ﻣﯿﮟ
ﺳﮩﻮﻟﺖ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ‘ ﯾﮧ ﺍﯾﮏ ﻣﺮﺣﻠﮧ ﻣﮑﻤﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﻣﺮﺣﻠﮯ
ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺑﮍﮬﺘﮯ ﮨﯿﮟ ‘ ﯾﻮﮞ ﻋﻤﻠﮧ ﺑﮭﯽ ﮐﻢ ﺩﺭﮐﺎﺭ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻭﺳﺎﺋﻞ ﺑﮭﯽ
ﮐﻢ ﺧﺮﭺ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ‘ ﺩﻭ ‘ ﺑﺎﺋﯿﻮ ﻣﯿﭩﺮﮎ ﺳﺴﭩﻢ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺩﮬﺎﻧﺪﻟﯽ ﮐﮯ
ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﻧﮧ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﮨﯿﮟ ‘ ﮐﻢ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﮟ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻭﻭﭦ ﺑﮭﮕﺖ ﺟﺎﺗﮯ
ﮨﯿﮟ ‘ ﭘﻮﻟﻨﮓ ﺍﺳﭩﯿﺸﻨﺰ ﭘﺮ ﺯﻭﺭ ﺍٓﺯﻣﺎﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺩﮬﻮﻧﺲ ﮐﮯ ﻭﺍﻗﻌﺎﺕ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ
ﮨﻮﺗﮯ ‘ ﭘﻮﻟﻨﮓ ﺍﺳﭩﯿﺸﻨﺰ ﭘﺮ ﻭﻭﭨﻮﮞ ﮐﯽ ﮔﻨﺘﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ‘ ﻭﻭﭦ ﺳﯿﻨﭩﺮﻝ ﮈﯾﭩﺎ
ﻣﯿﮟ ﭼﻠﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮐﻤﭙﯿﻮﭨﺮ ﺍﻥ ﮐﯽ ﮐﺎﺅﻧﭩﻨﮓ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﯾﻮﮞ ﭘﻮﻟﻨﮓ
ﺍﺳﭩﯿﺸﻨﻮﮞ ﭘﺮ ﮨﯿﺮﺍ ﭘﮭﯿﺮﯼ ﮐﺎ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﺧﺘﻢ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ۔۔
ﻣﻠﮏ ﻣﯿﮟ ﻏﯿﺮ ﺣﺘﻤﯽ ﻧﺘﺎﺋﺞ ﮐﺎ ﺍﻋﻼﻥ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ ‘ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﮐﻤﯿﺸﻦ ﺍﯾﮏ ﮨﯽ
ﻣﺮﺗﺒﮧ ﺍﻋﻼﻥ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺍﻋﻼﻥ ﺣﺘﻤﯽ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ‘ ﺍﺱ ﺣﺘﻤﯽ ﺍﻋﻼﻥ ﺳﮯ
ﻗﺒﻞ ﮨﺮ ﻗﺴﻢ ﮐﺎ ﺍﻋﻼﻥ ﻏﯿﺮ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺗﯿﻦ ﺍﻣﯿﺪ ﻭﺍﺭ ﭘﻮﺳﭩﺮﻭﮞ ‘
ﺑﯿﻨﺮﻭﮞ ‘ ﺟﻠﻮﺳﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺟﻠﺴﻮﮞ ﺳﮯ ﻭﻭﭨﺮﻭﮞ ﮐﻮ ﻣﺘﺎﺛﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺳﮑﺘﮯ ‘ ﯾﮧ
ﺻﺮﻑ ﺍﻭﺭ ﺻﺮﻑ ’’ ﻣﯿﻦ ﭨﻮ ﻣﯿﻦ ‘‘ ﺭﯾﻠﯿﺸﻦ ﺳﮯ ﻭﻭﭦ ﻣﺎﻧﮓ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ‘ ﯾﮧ
ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﺳﮯ ﻣﮩﯿﻨﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺑﻌﺾ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﺑﺮﺳﻮﮞ ﻗﺒﻞ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﯽ ﻣﮩﻢ
ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ‘ ﯾﮧ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﮏ ﺷﺨﺺ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﯾﻮﮞ ﯾﮧ ﺍﭘﻨﮯ
ﻭﻭﭨﺮﻭﮞ ﺳﮯ ﻭﺍﻗﻒ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻭﻭﭨﺮ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺳﮯ ﭘﻮﺭﯼ
ﻃﺮﺡ ﺁﮔﺎﮦ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭ ﺍﻭﺭ ﻭﻭﭨﺮ ﮐﺎ ﺑﺎﻧﮉ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻣﻀﺒﻮﻁ
ﮨﻮﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ‘ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﻟﻮﮒ ﺻﺮﻑ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭ ﮐﻮ ﻭﻭﭦ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺘﮯ ‘ ﯾﮧ ﭘﺎﺭﭨﯽ
ﮐﻮ ﻭﻭﭦ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﯾﻮﮞ ﭘﺎﺭﭨﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﻨﺸﻮﺭ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﺩﺭﺍٓﻣﺪ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ
ﻣﺠﺒﻮﺭ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ۔۔
ﮨﻤﯿﮟ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﻨﺠﯿﺪﮔﯽ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﺍﺻﻼﺣﺎﺕ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ
ﮨﮯ ‘ ﻋﻤﺮﺍﻥ ﺧﺎﻥ ﮐﺎ ﻣﻄﺎﻟﺒﮧ ﻏﻠﻂ ﻧﮩﯿﮟ ‘ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﯽ ﻧﻈﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﺣﻘﯿﻘﺘﺎً
ﺩﺭﺟﻨﻮﮞ ﺳﻮﺭﺍﺥ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻋﻮﺍﻣﯽ ﻣﯿﻨﮉﯾﭧ ﮨﺮ ﺑﺎﺭ ﺍﻥ ﺳﻮﺭﺍﺧﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﺎﮨﺮ ﮔﺮ
ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ‘ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﮐﻮ ﭼﺎﮨﯿﮯ ﯾﮧ ﻓﻮﺭﯼ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺍﻋﻠﯽٰ ﺳﻄﺤﯽ ﮐﻤﯿﺸﻦ
ﺑﻨﺎﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﮐﻤﯿﺸﻦ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﺍﺻﻼﺣﺎﺕ ﮐﺮﮮ ‘ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻧﺎﺩﺭﺍ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ
ﺟﺪﯾﺪ ﺗﺮﯾﻦ ﻧﻈﺎﻡ ﺍﻭﺭ ﺳﺎﻓﭧ ﻭﯾﺌﺮ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ ‘ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﺑﮍﯼ ﺍٓﺳﺎﻧﯽ ﺳﮯ
ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﺳﺴﭩﻢ ﮐﻮ ﮐﻤﭙﯿﻮﭨﺮﺍﺋﺰﮈ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ ‘ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﮐﻤﯿﺸﻦ ﮐﻮ ﺍٓﺯﺍﺩ
ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﻭﮞ ﮐﯽ ﺣﻮﺻﻠﮧ ﺷﮑﻨﯽ ﮐﺮﻧﯽ ﭼﺎﮨﯿﮯ ‘ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﻭﮞ ﮐﺎ ﮐﺴﯽ ﻧﮧ ﮐﺴﯽ
ﺟﻤﺎﻋﺖ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻭﺍﺑﺴﺘﮧ ﮨﻮﻧﺎ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍٓﺯﺍﺩ
ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭ ﮐﺎﻣﯿﺎﺏ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﮔﮭﻮﮌﮮ ﺑﻦ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﮔﮭﻮﮌﮮ
ﺣﮑﻮﻣﺖ ﺑﻨﻨﮯ ﺳﮯ ﻗﺒﻞ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﮐﻮ ﮐﺮﭘﭧ ﮐﺮ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔۔
ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﯽ ﻣﮩﻢ ﮐﻮ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﭨﯿﻠﯽ ﻭﯾﮋﻥ ﭼﯿﻨﻠﺰ ﺗﮏ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ
ﺗﺎﮐﮧ ﻣﻠﮏ ﺑﻮﺭﮈﻭﮞ ‘ ﺟﻠﻮﺳﻮﮞ، ﺟﻠﺴﻮﮞ، ﺭﯾﻠﯿﻮﮞ، ﭼﺎﮐﻨﮓ ﺍﻭﺭ ﺑﯿﻨﺮﻭﮞ ﮐﯽ
ﭘﻠﻮﺷﻦ ﺳﮯ ﭘﺎﮎ ﺭﮨﮯ ‘ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﮐﺎ ﻋﻤﻞ ﺗﯿﺲ ﭼﺎﻟﯿﺲ ﺣﺼﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺗﻘﺴﯿﻢ
ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ‘ ﺻﻮﺑﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻭﻓﺎﻕ ﮐﮯ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﺍﻟﮓ ﺍﻟﮓ ﮨﻮﻧﮯ ﭼﺎﮨﺌﯿﮟ ‘ ﻭﻭﭦ
ﮐﺎﺳﭧ ﻧﮧ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺟﺮﻣﺎﻧﮧ ﻃﮯ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﺑﻨﺎﻧﮯ
ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮐﻢ ﺍﺯ ﮐﻢ ﭘﭽﺎﺱ ﻓﯿﺼﺪ ﻭﻭﭨﻮﮞ ﮐﯽ ﺣﺪ ﻣﻘﺮﺭ ﮐﯽ ﺟﺎﺋﮯ ‘ 2013 ﺀ
ﮐﮯ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﻣﯿﮟ ﮐﻞ ﻭﻭﭨﺮﻭﮞ ﮐﯽ ﺗﻌﺪﺍﺩ 8 ﮐﺮﻭﮌ 61 ﻻﮐﮫ ﺗﮭﯽ۔
ﻣﺴﻠﻢ ﻟﯿﮓ ﻥ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﮐﺮﻭﮌ 48 ﻻﮐﮫ ﻭﻭﭦ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﯿﮯ ‘ ﯾﮧ ﮐﻞ ﻭﻭﭨﻮﮞ ﮐﺎ
32 ﻓﯿﺼﺪ ﺑﻨﺘﺎ ﮨﮯ ‘ ﮨﻢ 32 ﻓﯿﺼﺪ ﮐﻮ ﮨﯿﻮﯼ ﻣﯿﻨﮉﯾﭧ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﺐ ﮐﮧ 68
ﻓﯿﺼﺪ ﻟﻮﮒ ﻣﯿﺎﮞ ﻧﻮﺍﺯ ﺷﺮﯾﻒ ﮐﻮ ﻣﺴﺘﺮﺩ ﮐﺮ ﭼﮑﮯ ﮨﯿﮟ ‘ ﺍٓﺝ ﺍﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ
ﺑﮭﯽ ﺻﺪﺭ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﭘﭽﺎﺱ ﻓﯿﺼﺪ ﻭﻭﭦ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﻣﮕﺮ ﮨﻢ 32
ﻓﯿﺼﺪ ﻭﻭﭦ ﻟﯿﻨﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﻮ ﮨﯿﻮﯼ ﻣﯿﻨﮉﯾﭧ ﺩﮮ ﮐﺮ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﺑﻨﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ
ﺩﮮ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ‘ ﮐﯿﺎ ﯾﮧ ﻏﻠﻂ ﻧﮩﯿﮟ؟ ﮨﻤﯿﮟ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﮐﻤﯿﺸﻦ ﭘﺮ ﻓﻮﺭﯼ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ
ﺗﻮﺟﮧ ﺩﯾﻨﺎ ﮨﻮﮔﯽ ﻭﺭﻧﮧ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﮨﺮ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ
ﺩﮬﺎﻧﺪﻟﯽ ﮐﺎ ﺍﻟﺰﺍﻡ ﺑﮭﯽ ﻟﮕﮯ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﮨﺮ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﮐﻮ ﺩﮬﺮﻧﻮﮞ ‘
ﺭﯾﻠﯿﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺟﻠﻮﺳﻮﮞ ﮐﺎ ﺳﺎﻣﻨﺎ ﺑﮭﯽ ﮐﺮﻧﺎ ﭘﮍﮮ ﮔﺎ۔۔
ﻣﯿﺎﮞ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﮔﺮ ﭨﮭﻨﮉﮮ ﺩﻝ ﺳﮯ ﻏﻮﺭ ﮐﺮﯾﮟ ﺗﻮ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﮨﻮ ﮔﺎ
ﻋﻤﺮﺍﻥ ﺧﺎﻥ ﻏﻠﻂ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮩﮧ ﺭﮨﮯ ! ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ‘ ﯾﮧ ﻣﻄﺎﻟﺒﮧ ﻏﻠﻂ ﻧﮩﯿﮟ۔۔۔